fredag den 19. juli 2013

Krudt-i-rumpen-dag

Hæsblæsende, det er hvad jeg synes, det har været. Og nu sidder jeg her med megasmerter i benene... mere om det senere.

Allerførst til brystkræftscreening, hvor jeg fik at vide, at det var godt, jeg ikke trak maven ind. Det gør de fleste, men som om det nytter, jeg kan ikke holde den der alligevel.

Dernæst ud som pc-doktor til eksmandens pc. Det kunne ikke klares telefonisk, så der var behov for "lægehjælp" på stedet. Heldigvis kunne jeg klare paragrafferne, så han igen kunne læse sine mails.

Kæresten inviterede på iiiiiiiiis på Grønvang i Randers. Hold da op et måltid, jeg kunne ikke engang spise op. Sådan en Grønvang Special kan da tage appetitten et pænt stykke tid.

Vel hjemme igen legede jeg lidt med makrolinsen og fik nogle hæderlige billeder ud af det.  












En kammerat tog med os ned for at bade ved 20.30 tiden, og vi fik en frisk dukkert ved Ajstrup Strand. Da jeg kom op igen, fik jeg nogle frygtelige smerter i huden på skinnebenene, som om jeg var blevet brændt af en brandmand, men der var intet at se. Smerterne blev ved, og hjemme igen kastede jeg mig ind under bruseren og skrubbede løs. Fik smurt masser af fugtighedscreme på, dernæst lokalbedøvende liniment, og indtog smertestillende piller. Om det har hjulpet? Næh... det stikker og brænder stadig, som om jeg har været i nærkontakt med en kaktus. Håber det snart går over, så jeg kan sove.

God sommerweekend til alle derude i bloglad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar