torsdag den 23. oktober 2014

Over et år

Så lang tid siden er det, jeg har skrevet her på bloggen...PINLIGT, desværre er det ofte sådan at "ånden" skal komme over mig, og der er jo så lidt længe imellem.

Og hvad er der så sket i det år? Faktisk ikke det store. Maleriet er mere eller mindre lagt på hylden, det tiltaler mig ikke lige p.t., jeg har lyst til at lave et stort bål i have og så brænde hele skidtet af. Bare for at frigøre den energi, der ligger gemt i malerier,der hænger mig ud af halsen. Godt de er gemt langt væk under trappen, så er der en chance for at de overlever - og i øvrigt må jeg ikke lave bål i haven.

Håndarbejdet går det derimod rigtig godt med, jeg strikker/hækler, leger med papir og æsker og laver hvad der lige falder mig ind.

Jeg er kommet med i en strikkeklub her i byen, vi mødes hver 14. dag og strikker og snakker meget, drikker kaffe og spiser en lille kage. Det er så hyggeligt og giver et godt netværk herude i virkeligheden. Desuden er der en fin lille ny butik i byen, hvor der er krea-værksted i åbningstiden. Det er hyggeligt at stikke hovedet ind der og snakke med andre kreative sjæle.

Blogland er jo en rigtig god inspirationskilde til at prøve nye ting af, jeg læser med på en hel del af jeres blogs, det er så hyggeligt at sidde med morgenkaffen og blogs.
You Tube en god læremester og håndarbejdsgrupperne på Facebook bliver også flittigt benyttet.

Jeg hygger mig med børn og børnebørn, når jeg kan. Det er dejligt at drengene stadig vil på ferie og de elsker at være kreativ sammen med bedstemor.


Jeg har faktisk en hel del billeder, der vil egne sig til fremvisning her, men jeg tror jeg tager det i små doser, ellers kan det nok virke for overvældende.

Jeg har lige afsluttet nr. 3 par sokker på 14 dage, sokker er ikke min spidskompetence i strik, men nu stod en kammerat lige og manglede de varme sokker til vinteren, og så må man jo forbarme sig.



Nu vil jeg hakke videre på min nederdel, det er lidt af et samlesætprojekt, så der kommer billeder senere, jeg lover...

Rigtig god weekend


1 kommentar: